CONT, COMANDĂ, WISHLIST

CUM COMAND?

Cum se plasează o comandă?

Orice comandă plasată prin intermediul site-ului NoCalc.ro are valoare contractuală și presupune acceptarea Termenilor și Condițiilor de utilizare.

Plasarea comenzii se realizează prin selectarea produselor dorite de pe NoCalc.ro și adăugarea lor în Coș. Comanda trebuie confirmată de Client, după verificarea corectitudinii conținutului coșului de cumpărături, prin utilizarea butonului „Finalizare”.

Factura fiscală va fi trimisă în format electronic pe adresa de e-mail furnizată de client. Vă rugăm să vă asigurați că adresa de e-mail și numărul de telefon pe care le-ați furnizat sunt corecte și accesibile.

Cum se creează și se șterge un cont de utilizator?

Pentru plasarea unei comenzi pe site-ul nostru, aveți opțiunea de creare a unui cont de utilizator prin completarea formularului de înregistrare electronică, disponibil prin butonul „Contul Meu”. Aceasta nu este o condiție obligatorie. Plasarea comenzii se poate face și telefonic.

Cum pot urmări o comandă?

Poţi afla în ce stadiu se află comanda ta şi dacă a fost aprobată urmând paşii: Cont > Comenzi. Pentru a verifica starea de livrare a comenzii tale, deschide confirmarea de expediere pe care ai primit-o pe e-mail și apasă pe link-ul de tracking (urmărire). Pentru fiecare colet care este expediat către tine, primești o confirmare de expediere, inclusiv un link pentru urmărirea expedierii. Dacă ți-ai introdus deja numărul de telefon la plasarea comenzii, vei primi de asemenea un SMS de la curier înainte de livrare.

Cum pot schimba sau anula comanda?

Dacă te-ai răzgândit după ce ai plasat o comandă, ai dreptul să o anulezi direct din contul tău de client, secțiunea “Comenzi”. Trebuie să știi că poți anula o comandă online, din contul tău, până în momentul în care este creat AWB-ul pentru curier. Dacă observi că AWB-ul pentru curier este creat, ne poți contacta prin intermediul serviciului nostru de suport și vom transmite curierului anularea livrării. De asemenea, poți refuza comanda atunci când ești contactat de curier. Dacă ai plasat deja o comandă și îți dorești să renunți la anumite produse sau să adaugi unele noi, o poți face până la facturarea comenzii, prin intermediul serviciului nostru de suport. După anularea unei tranzacții prin card, banca emitenta va debloca suma blocată în contul clientului în termen de 1-30 de zile, în funcție de politica acesteia.

Ce reprezintă lista de dorințe?
O listă de dorințe (Wishlist) este o colecție de produse preferate de tine. Funcția principală a listei de dorințe este de a oferi utilizatorilor posibilitatea de a salva produsele de care sunt cei mai interesați, pentru a nu le pierde și a fi nevoiți să le caute din nou. Reprezintă o resursă utilizată în marketingul digital de către comerțul electronic pentru a oferi o experiență mai bună utilizatorilor săi, permițând clientului să-și arate interesul pentru un produs fără a avea nevoie imediată de a-l achiziționa.
PLATĂ, LIVRARE, GARANȚIE, RETUR

CUM PLĂTESC?

Ce modalități de plată am?

Pentru a achita produsele comandate, ai la dispoziție mai multe opțiuni: plată cu card bancar Visa, Visa Electron, MasterCard and Maestro, plată prin Internet Banking sau ordin de plată. Plata online cu cardul este realizată folosind serviciul Plăți Online. Pentru a efectua plăți online în siguranță trebuie să vă activați cardurile în sistemul "3D Secure". Fiecare bancă are propriile proceduri de activare "3D Secure" a cardurilor, pentru a efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină.

Cum se livrează produsele comandate?

Livrările se vor efectua, in medie, in termen de 2-5 zile din momentul confirmării comenzii și/sau al confirmării plății dacă este cazul. Termenul de livrare se poate modifica in funcție de momentul înregistrării plății.

În cazul in care produsul nu va fi livrat în termenul sus menționat, clientul va fi informat, prin email sau SMS, cu privire la noul termen de livrare al comenzii. Noul termen nu va depăși 30 de zile de la data confirmării comenzii.

NoCalc.ro nu este responsabil pentru livrarea cu întârziere a produselor, dacă acest lucru ține de firma de curierat prin care au fost trimise.

Ce garanție au produsele livrate?

Toate bunurile comercializate de către NoCalc.ro beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale vânzătorilor și producătorilor. Bunurile sunt noi, în ambalajele originale și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte. Garanția produselor este stipulată în certificatul de garanție cu care a fost livrat produsul și este garantat de către producător.

Ce ar trebui să fac dacă primesc un produs deteriorat sau greșit?

În cazul în care produsul comandat este deteriorat, livrat greșit sau prezintă defecte de fabricație, puteți solicita înlocuirea acestuia sau returnarea contravalorii lui în termen de 15 zile calendaristice din momentul în care l-ați primit. În cazul în care ați achitat produsele cu cardul, banii vor fi restituiți de îndată ce produsul ajunge în depozitul nostru. Dacă ați achitat printr-o altă modalitate de plată, ne puteți contacta prin intermediul serviciului nostru de suport pentru a vă oferi o soluție. În cazul în care nu ați plătit coletul refuzat, puteți înregistra o comandă nouă. NoCalc.ro garantează înlocuirea și/sau acceptarea returului produselor care sunt neconforme cu descrierea de pe site în termen de 14 de zile calendaristice de la livrarea acestora.

Cum se poate returna un produs?

Clientul are dreptul de a se retrage din prezentul contract în termen de 14 zile calendaristice, fără a fi nevoie de motivare. Perioada de retragere expiră la 14 zile calendaristice de la data achiziționării. În cazul în care produsul comandat nu corespunde prezentării de pe site sau prezintă defecte de fabricație, puteți solicita înlocuirea acestuia sau returnarea contravalorii lui.